Tuesday, October 18, 2016

Forex Bb Squeeze Aanwyser

TTM Squeeze / BB Squeeze In die eerste plek wil ek sê hallo vir alle gebruikers, en sê jammer vir my Engels. Nou probeer ek om my probleem te beskryf: Ek het gevind dat die bbsqueeze aanwyser op hierdie forum en ek probeer om dit te gebruik in my EA. En nou het ek 'n probleem becasue Ek dont weet wat buffer die waardes retruns minder as 0 (die rooi poste histogram). So, kan iemand my vertel wat buffer moet ek gebruik in iCustom opdrag te kry hierdie waardes Siek wees baie dankbaar van daardie. Sbarro26: In die eerste plek wil ek sê hallo vir alle gebruikers, en sê jammer vir my Engels. Nou probeer ek om my probleem te beskryf: Ek het gevind dat die bbsqueeze aanwyser op hierdie forum en ek probeer om dit te gebruik in my EA. En nou het ek 'n probleem becasue Ek dont weet wat buffer die waardes retruns minder as 0 (die rooi poste histogram). So, kan iemand my vertel wat buffer moet ek gebruik in iCustom opdrag te kry hierdie waardes Siek wees baie dankbaar van daardie. Dit is geskryf in die kode van die aanwyser: eiendom indicatorcolor1 Lime eiendom indicatorcolor2 Rooi eiendom indicatorcolor3 Magenta eiendom indicatorcolor4 Aqua So kalk kleur lyn is 0. Rooi is 1. Ek bedoel vir icustom in EA (want dit is wat begin met 0 vir icustom en met 1 in aanwysers). ZeeJay: Maria, moet jy eers toets. hierdie aanwyser werk baie goed op 'n paar pare en nie so in ander. Werk perfek vir dollar / CHF op alle tydsraamwerke. Ook, hoe groter is die tydraamwerk hoe beter is die resultate. byvoorbeeld. 'n maandelikse of weeklikse drukkie, selde gebeur, maar wanneer dit gebeur, sy gooood geld op die lang termyn. Dit blyk dat die rooi dot gebeur stadiger as die MACD of Stogastiese op 'n tempo. Ive tweaked die Bollinger en Keltner beide 14 periodes en dit lyk vir 'n beter werk. Moet dit verander en jy dit ook probeer. Im tans besig met 'n toets met TTM Squeeze, MACD en Stogastiese met ook trippel EMA van 4, 9 en 18 tydperk. Sal plaas die resultaat in n paar dae. Hierdie proses sal duur twee maande voordat ek begin my handel 1 Januarie 2007. PS: Ek het 'n verlies van 2000 voor die versterking in die forex mark (Im net 6 mnde oud in hierdie nuwe mark) met gierigheid en het nie genoeg doen navorsing oor tegniese ontleding en fundamentele nuus. Nou Im eintlik regtig leer en sal my handel op gang te bring indien die verhoor is winsgewend te maak. nie vergeet jou grondbeginsels Dit blyk dat die rooi dot gebeur stadiger as die MACD of Stogastiese op 'n tempo. Ive tweaked die Bollinger en Keltner beide 14 periodes en dit lyk vir 'n beter werk. Moet dit verander en jy dit ook probeer. Im tans besig met 'n toets met TTM Squeeze, MACD en Stogastiese met ook trippel EMA van 4, 9 en 18 tydperk. Sal plaas die resultaat in n paar dae. Hierdie proses sal duur twee maande voordat ek begin my handel 1 Januarie 2007. PS: Ek het 'n verlies van 2000 voor die versterking in die forex mark (Im net 6 mnde oud in hierdie nuwe mark) met gierigheid en het nie genoeg doen navorsing oor tegniese ontleding en fundamentele nuus. Nou Im eintlik regtig leer en sal my handel op gang te bring indien die verhoor is winsgewend te maak. asseblief nie vergeet van jou beginsels. Im ook 'n newbie soos jy, maar Ive geleer dat ekonomiese getalle en algehele mark prys en sentiment is baie belangrik. Byvoorbeeld, een van my aanwysers besig was om vir my 'n lang op dollar-jen vanoggend. Ek het gelag net na dit. hoekom, want almal in die wêreld weet, dat Jen is kort dit net kom uit 'n hoë rondom 119. en ook die dollar is die neem van 'n klop deesdae, so, geen lang dollar / jen is net 'n retracement en eintlik 'n goeie kortsluiting kans wat ek het net dat ons vandag voor die nuus en nou Im 60 pitte op dollar-jen, die nuus het gekom, sleg vir die dollar, goed vir my. oor die druk aanwyser. Ek hou van die verandering wat jy gedoen het, wat ek nou om dit te toets, lyk baie beter, minder lag. sal dit te toets op GBP. TTM Squeeze / BB Druk My naam is. Wel, PBF: Ek is die ontwikkelaar van die PBF Squeeze Ek is so bly dat ek het gevind dat hierdie forum en sien hoe mense praat oor my aanwyser Heeltemal my dag gemaak. Dit lyk asof daar 'n paar vrae oor die druk, ek dink ek bevoeg is om te probeer en beantwoord 'n paar van hulle Hart was die eerste een wat genoem die PBF Squeeze, en gevra of iemand weet wat ek gedoen het om die BB Squeeze aanwyser. Die antwoord is, absoluut niks Die enigste verband tussen die 2 aanwysers is die naam, die formaat (wat anders kan jy doen behalwe histogramme, kolle, ens) en kleure. Ons gebruik dieselfde middellyn, wat is 'n interessante idee het. Maar as jy daaroor dink (en onderhou jou kaarte), BB en KC is albei sloerende aanwysers. Die konsep is groot, maar in werklikheid is dit nie die geval werk. Die middellyn draai altyd rooi baie bars te laat. En dikwels teen die tyd dat dit rooi, die kap is verby en die mark is gereed om weer uit te voer. As dit is duidelik dat my Squeeze het absoluut niks te doen met die ander een, wat jy eenvoudig cant sê ek die reëls verander. Ek het niks verander nie. Hart weer genoem my goeie resultaat kan wees as gevolg van die bosluis data. Daar is baie kaarte in verskillende tydgleuwe op my webwerf. U is welkom om aansoek wat jy wil om te sien, te Dit het niks te doen met wat ek is mal oor wat fxbs gesê Heeltemal het my laat lag hardop Eerste hy erken dat hulle betaling van die programmeerders - seker hulle het 'n baie idees en personeel dinge daar, dan net bewus wees - hulle het 'n baie salesmans kak smouse stoot hul dinge. Ek is dit heeltemal verstaan ​​wanneer ek 'n verkoper, ek alleen aan die ander kant van die handel wêreld, totdat ek kan bewys dat my goed dalk in staat wees om 'n bietjie help. Ek is nie aanstoot neem nie. Ons is almal verbrand te veel keer. Hey, ten minste het ek nie foto's van die groot huise en sportmotors plaas graag 'n paar kan ek nooit sê handel is maklik, net koop en verkoop van die seine wat gegenereer word deur my stelsel Ek het gesê dit is 'n harde werk, en wat jy nodig het 'n beter gereedskap om handel . As dit salesmans kak, wel, ek dink 'n mens kan geld maak met stogastiese dan is sy vry fxbs wys ons verder dat: absolutelly reg kompromis hier - meer spoed / meer Noize (min knoppe), maar hulle (hy) het verander BBsqueeeze - ( imbaded ma13 tipiese prys), kinda soos turboJma helling, vervang squize sentrale lyn, die reëls verander, en natuurlik, gebruik al salesmans vuil triks vergelyk appels met lemoene pict. kyk hoe hy gemaak-up 6 bars laat Ek is bly ek het 'n kans om hierdie te verduidelik hier Lyk soos jy is 'n paar aanwyser-ontwikkelaar-hater LOL Nou, meer spoed beteken nie altyd meer Noize. Dit is absoluut 'n kompromis, maar daar is maniere om dit te verminder en jy hoef nie te veel te offer. In daardie sin, ek het nie die reëls óf verander, het ons reeds vasgestel dat. Ek dont weet hoekom dit nie was 6 bars laat. Sover ek verstaan, en direkte aanhaling uit die 1ste post hier, basies, gaan lank op blou histogram wanneer jy die eerste groen dot kry ná 'n reeks van een of meer rooi kolle. kort op rooi histogram. Jy betree wanneer die Bias lyn en histogram is albei groen na 'n afwyking van my Squeeze, dis my stelsels reël, so hoekom is ek nie 6 bars gouer Miskien het jy nie geweet die reëls, miskien is ek nie weet die reëls van hoe om die BB gebruik druk, miskien was ek net 5 bars vroeër. Maar alles wat groot hoede vir my. Lyk 'n bietjie onregverdig As jy dink dit is salemans vuil truuk, wel, ek is nie van plan om jou te stop, maar die waarheid bly die waarheid. Ek weet van 'n sake-oogpunt, kan nie sê ek my aanwysers hoef werk, dont koop van my af. Dit sou dom wees. Maar laat dit werklik werk Daar is genoeg kaarte op my webwerf. Hoekom jy hoef die regter Nog 'n ding wat ek wil uitwys, as jy genoeg tyd spandeer om uit te vind die waarheid, kan jy nie 'n paar van die dinge wat jy sê te sê. Ek dont blameer iemand hoor, want ek weet daar is 'n baie kak op my webwerf Sedert my Squeeze is heeltemal anders as die ander een, verskillende reëls is so goed, selfs wanneer om uit te klim. My Squeeze het 3 setups, 1. Herbetreding, soortgelyk aan hoe jy die ander knyptang gebruik, maar vir ons, sy ons Herbetreding sein SLEGS. 2. Counter Trend handel soos hierbo genoem (vereenvoudig.) (Dis hoe ek het met 6 bar laat kak) en 3. beide met en teen tendens ambagte. My uitgang-sein sal ook baie beter as die ander een wees. Dit is 'n feit. Besoek my webwerf en vind uit ek nie sien waarom die grafiek hierbo is beter as myne. Let ook aandag gee aan my middellyn. Dit maak 'n geweldige verskil. Al my indcators is ontwerp om 'n handel stelsel dien. As jy weet die stelsel, sal jy die waarde van die aanwysers nog meer te sien. Maar ek dont wil om hier te kom in 'n argument. Kom ons sê dit is beter. En moet asseblief nie koop aanwysers van eBay My aanwysers net werk op TradeStation in elk geval. Ek bring hulde aan al jou pogings Ek bewonder mense wat idees vrylik (korrek of verkeerd) te deel. En dit is omgewings soos hierdie wat jou sal help handelaars kom met meer en beter idees te maak handel 'n bietjie makliker te maak. Oor die jare, het ek so baie van forums soos hierdie en mense soos julle Jy mag nie wil hê ek moet jou vriend wees geleer, maar ek is nie jou vyand, óf. Jy is beseer deur junks, so was I. Ek glo die gevolg van my navorsing sal 'n verskil maak. Dit het vir my, het my resultate rond en my lewe verander. Maar dan weer, jy hoef nie vir my glo, want ek 'n ondernemer is LOL Maar as jy die kaarte op my webwerf te studeer en dink dit kan 'n verskil maak, dan 35 pitte is nie regtig so moeilik om te maak. Miskien eendag sal jy kom met 'n beter gereedskap en Ek sal hulle by jou te koop Baie dankie aan almal Hou die goeie werk. Het jy 'n lekker Sondag en 'n goeie saak. Indien u enige verdere vrae, Id gelukkig wees om dit te beantwoord ek weet julle ouens gebruik MT4, nie TS, en sal nie koop van my af nie, maar dit maak nie saak Miskien is sommige van julle kan kom met 'n beter Squeeze vir MT4ForexAu Bb Squeeze aanwyser BB Druk aanwyser Beskrywing: Probeer om 'n laan waar jy kan aflaai gratis BB Squeeze Forex aanwyser vind. Wel, het jy by die toepaslike webwerf. Nou, kan jy eintlik kry BB Squeeze aanwyser mq4 vir Meta Trader 4 of Meta Trader 5 gratis. Hierdie aanwyser is 'n groot vir Meta Trader 4 of MT4 sowel as Meta Trader 5 of MT5. As 'n saak van die feit, dit is versoenbaar en voer ook goed in ander Meta Trader weergawes toeganklik. Om jou 'n kykie te presies wat jou Meta Trader sal lyk net na die benutting van die opstel van BB Squeeze, voel vry om die bostaande beeld bestudeer gee. As jy hierdie fassinerende, dan laai dit op 'n keer. Verder, as jy wil om jou Band aanwyser met 'n hele nuwe een te verander, dan kan jy kies in die Meta Trader kategorie Band Indicators. Tyd mors nie meer begin soek op die web. Jy moet onthou dat hierdie aanwyser is relatief gewild as die aantal downloads hou elke dag groei. As 'n bewys, is daar meer as 1 individue wat die BB Squeeze aanwyser afgelaai, 'n opsomming soveel as 'n gemiddeld van 150 downloads. Al wat jy hoef te doen is kies aflaai knoppie en red hierdie aanwyser in jou rekenaar. As jy kyk na hierdie aanwyser is voordelig dan onthou om gradering van hierdie aanwyser maak. Die posisie sal jy verlaat jou sal help motiveer ander gebruikers om ook die aanwyser te laai. In die geval wat jy gekom het om ons webwerf te voel is nuttig een en ordentlike katalogus van persoonlike MT4 aanwysers dan as moontlik praat oor dit saam met jou vriende deur gebruik te maak van die knoppies aandeel. Baie dankie vir die pluk van Forex Au en vir die verkryging van ons BB druk in jou Meta Trader. Gratis Aflaai Bb-Squeeze-Indicator. mq4 Post navigationNew BB Squeeze aanwyser Het jy 'n blik rondom die meeste van die site en wil net sê hoe verfrissend dit is 'n ware nuttige inligting en eerlike inligting. Dankie Ek is bly dat jy dit wil hê. Voel asseblief vry om jou mede-handelaars vertel oor enige forums wat jy besoek. Neem op bestoking / fx robotte webwerwe sy kry moeiliker en moeiliker. En ons regtig wil om die goeie eerlike inligting daar buite te kry vir gratis. Ook op die uitkyk vir MT5 Meta Trader aanwysers kom in 2011 sowel as vrye handel eBooks en meer artikels en hopelik 'n paar meer handel stelsel resensies. Dit sal wonderlik wees om 'n hoorbare waarskuwing vir hierdie het as ek nie by my rekenaar al die tyd om pyle te sien. Ek uitte hierdie op die oomblik en verkies dit om die ander weergawes. Ek is seker daar is iemand lees hierdie wat 'n waarskuwing kan voeg vir jou. Miskien met hulle te deel hoe jy gebruik dit en gee hulle 'n aansporing om dit kode vir julle :-) BB Squeeze BB Squeeze aanwyser Beskrywing: It8217s baie duidelik dat buitelandse valuta is kompleks asook wilde dat die vraag na die regte gereedskap het is eintlik belangrik is. Dit sal verseker dat jy jou belegging kan maksimeer. Die meeste van die professionele handelaars kies om Metatraders gebruik bloot omdat dit baie troos gee. Uitsonderlike prestasies van Metatraders saam verwag met BB Squeeze aanwyser. Die goeie nuus is BB Squeeze aanwyser vir Meta Trader 4 of Meta Trader 5 is verkrygbaar as 'n gratis aflaai op hierdie site. Ons het ook die vryheid van die integrasie van 'n foto van die BB Squeeze sodat jy presies kan vind hoe dit lyk kort ná die opstel van. Jy kan ook sien ander Meta Trader Band Aanwysers in ons webwerf. Om hierdie aanwysers te laai, al wat jy hoef te doen is om 'n besoek aan die Band aanwyser artikel op ons webwerf te betaal. Kort nadat die kies van die regte aanwyser, kan jy dan laai die lêer sodat jy gebruik daarvan kan maak. Baie meer mense die aflaai van hierdie aanwyser. As 'n bewys, is daar meer as 1 individue wat die BB Squeeze aanwyser afgelaai, 'n totaal van tot soveel as 'n gemiddeld van 143 downloads. Al wat jy hoef te doen is kliek op die aflaai seleksie en behalwe hierdie aanwyser in jou rekenaar. Ons sal dankbaar wees as jy 'n opmerking of posisie vir hierdie aanwyser wanneer jy die groot dinge het gevoel dat dit bied. Jou telling kan die ander gebruikers te help om tot die gevolgtrekking of hierdie aanwyser te laai. Jy kan ook die bevordering van ons webwerf om jou familie en vriende in die geval dat jy het gevind dat ons vry Meta Trader aanwysers nuttig. Daarby het ons ten volle dankie vir jou daad van die aflaai van ons BB Squeeze, asook uitcheck Forex Bazar


No comments:

Post a Comment